Podcastien suosio Suomessa on kasvanut tasaisesti viime vuosina. Oman podcastin tuottaminen on yrityksille erinomainen keino brändimielikuvan muodostamiseen, asiakkaiden sitouttamiseen ja ajatusjohtajuuden rakentamiseen.
Webinaarissa kuulet vastauksen mm. seuraaviin kysymyksiin:
Kuinka konseptoidaan timanttinen yrityspodcast?
Mitä teknisessä toteutuksessa ja jaksojen käsikirjoittamisessa kannattaa huomioida?
Kuinka tavoitetaan kuulijat?
Oletko miettinyt miten hyödyntää medianäkyvyyttä ajatusjohtajuuden vahvistamisessa? Entä miten varmistaa oman viestin läpimeno mediassa – onko se edes mahdollista?
Oletko miettinyt miten hyödyntää medianäkyvyyttä ajatusjohtajuuden vahvistamisessa? Entä miten varmistaa oman viestin läpimeno mediassa – onko se edes mahdollista?
Oletko miettinyt, miten hyödyntää ChatGPT:tä oman ajatusjohtajuutesi vahvistamisessa? Entä miten yrityksen markkinointi ja viestintä voivat ottaa ChatGPT:n arkea helpottavaksi työkaluksi?
Ajatusjohtaja on sellainen yritys tai asiantuntija, joka tulee mieleen ensimmäisten joukossa, kun pohditaan tietyn toimialan edelläkävijöitä, kiinnostavimpia palveluntarjoajia tai työnantajia. Miten ajatusjohtajuutta voi hyödyntää työnantajamielikuvassa ja kuinka päästä alkuun?
Moni yritys haluaa tällä hetkellä oman alansa ajatusjohtajaksi, ja miksikäs ei? Ajatusjohtaja on sellainen yritys tai asiantuntija, joka tulee mieleen ensimmäisten joukossa, kun pohditaan tietyn toimialan edelläkävijöitä, kiinnostavimpia palveluntarjoajia tai työnantajia.
Bonfire Agency järjesti marraskuussa Suomen paras bisnespodcast -äänestyksen tuomaan valoa pimeyden keskelle. Äänestyksessä oli mukana 15 Bonfiren seuraajien ehdottamaa podcastia ja ääniä annettiin yhteensä lähes 900.