Tänään Ajatusjohtajuus-aamussa Bonfire Agencyn toimitusjohtaja Laura Pääkkönen sai vieraakseen Goforen markkinointi- ja viestintäjohtaja Petra Sievisen sekä Wärtsilä Energy Busineksen markkinointi- ja viestintäjohtaja Ninna Arposen.
Aamun aikana käsiteltiin muun muassa seuraavia aiheita:
1. Mitä hyötyä asiantuntijan ajatusjohtajuudesta on hänelle ja edustamalleen yritykselle?
2. Mitä pitkäjänteisen ajatusjohtajuuden rakentaminen vaatii?
3. Miksi Human2Human-markkinointi on perinteistä markkinointiviestintää tuloksellisempaa?
4. Miten ajatusjohtajuutta rakennetaan Goforella ja Wärtsilällä?
5. Millainen on hyvä ajatusjohtaja?
6. Mistä aloittaa ajatusjohtajuuden rakentaminen?
7. Mitkä ovat tärkeimmät sisältöformaatit ja kanavat ajatusjohtajuuden rakentamisessa?
8. Miten mitata ajatusjohtajuuden hyötyjä bisnekselle?
Voit katsoa koko keskustelun webinaaritallenteena täältä.
Ps. Lue lisää ajatusjohtajuuden rakentamisesta ja siihen liittyvistä palveluistamme täältä.