Bonfire Agencyn perustajaosakkaat Laura Pääkkönen ja Maria Sillanpää pitivät live-webinaarin ti 11.2.2020 ”Ajatusjohtajuuden rakentamisen ABC”.
Uskomme vahvasti, että tulevaisuuden liiketoiminnassa menestyvät ne yritykset, jotka rakentavat visionsa ja arvojensa ympärille vahvaa ajatusjohtajuutta. Ajatusjohtajuuden myynnillisinä hyötyinä on voitu tunnistaa muun muassa lisääntynyt määrä indound-liidejä, korkeammat klousausprosentit ja isommat diilit. Muut ajatusjohtajuuden hyödyt liittyvät muun muassa ansaittuun mediaan, työnantajabrändiin ja rekrytointiin.
Tulevaisuuden ajatusjohtajalta vaaditaan rohkeaa ja visionääristä ajattelua, hyvää kuuntelutaitoa, jatkuvaa osaamisen kehittämistä sekä avointa keskustelua. Kaiken tämän päälle tarvitaan suunnitelmallista asiantuntijaviestintää omilla kasvoilla ja vahvasti kantaa ottaen.
Bonfire Agencyn perustajaosakkaat Laura Pääkkönen ja Maria Sillanpää kävivät helmikuun webinaarissa läpi keinoja, joilla rakennetaan ajatusjohtajuutta pitkäjänteisesti B2B-yrityksen keskeisten viestikärkien ympärille. Lisäksi he ottivat kantaa mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Miksi Human2Human–markkinointi on perinteistä B2B-markkinointia tuloksellisempaa?
- Mitä pitkäjänteisen ajatusjohtajuuden rakentaminen vaatii?
- Case-esimerkkejä ajatusjohtajista ja ajatusjohtajuuden rakentamisesta
- Tärkeimmät sisältöformaatit ja kanavat ajatusjohtajuuden rakentamisessa
- Millaisia ovat hyvät tavoitteet ja mittarit ajatusjohtajuuden rakentamiselle?
- Miten ajatusjohtajuuden rakentumista seurataan
Pääset katsomaan webinaaritallenteen videomuodossa täältä: https://vimeo.com/383738928/4827f853ec
Lähetys alkaa kohdasta 01:02.