WEBINAARIN FASILITOINTI

Koronaviruksen vuoksi monet yritykset ovat joutuneet perumaan tapahtumiaan. Onneksi live-tilaisuuden voi kuitenkin korvata webinaarilla tai webinaarisarjalla pandemian aikana. Yleensä kuvaamme webinaarit studiossa tai asiakkaan tiloissa, mutta pandemian aikana webinaarin pitäminen onnistuu Bonfiren fasilitoimana myös kotitoimistolta käsin.

 

Webinaarialustana voi toimia asiakkaan tarpeista riippuen esimerkiksi WebinarJam, Vimeo tai Zoom. Asiakas saa Bonfirelta linkin, jonka kautta pääsee hostaamaan webinaaria omalta tietokoneeltaan. Webinaariin etukäteen ilmoittautuneet osallistujat näkevät ruudulla webinaari-hostin kasvot ja / tai esityskalvot. Tarvittaessa webinaarissa voi olla useampikin host keskustelemassa.

 

Webinaari-ilmoittautumisten avulla asiakkaan on mahdollista kerätä uusia uutiskirjeen tilaajia / liidejä myynnille. Webinaaritallenteet voidaan myöhemmin julkaista videoina esimerkiksi asiakkaan YouTube-kanavalla. Lue täältä, miten asiakkaamme Gapps hyödynsi webinaareja markkinoinnin ja myynnin välineenä.

 

Ohjeistamme asiakkaamme tarvittaessa webinaarin ilmoittautumissivun toteuttamisessa sekä webinaarin markkinoinnissa.

Lisätietoja webinaarin fasilitoinnista saat markkinointi- ja asiakkuusjohtaja Maria Sillanpäältä, p. 0500 903 298 / maria.sillanpaa(at)bonfire.fi

 

Katso webinaaritallenne “Webinaarit myynnin vauhdittajina” tai lue vinkit webinaarin järjestämiseen blogistamme.