Podcastit kasvattavat jatkuvasti suosiotaan B2B-yritysten sisältömuotona. Mielestämme podcast sisältömuotona on tällä hetkellä ylivoimainen – harvan muun yrityksen tarjoaman sisällön parissa vietetään jopa puoli tuntia aikaa kerrallaan.
Podcast sisältömuotona mahdollistaa aidon ja syvällisen keskustelun podcastin hostin ja vieraan välille. Yrityksen ajatusjohtajan puhuessa podcastissa yritykselle tärkeistä arvoista ja teemoista, antaa hän yritykselle kasvot ja lisää yrityksen luotettavuutta. Tällaista yritystä asiakkaan on helpompi lähestyä.
KIPINÄ -paketti on sinulle, joka kaipaat apua vain podcastin tekniseen tuotantoon.
LÄMPÖ -paketissa saat lisäksi apua ja tukea podcast-ideasi konseptointiin ja käsikirjoittamiseen sekä podcastin markkinointiin.
ROIHU -paketti on asiakkaalle avaimet käteen -toteutus, jossa hoidamme edellä mainitun lisäksi puolestasi julkaisun eri kanavissa, työstämme valmiiksi markkinointimateriaalit, sekä kirjoitamme tekstimuotoiset artikkelit jokaisen jakson sisällöistä julkaistavaksi esimerkiksi yrityksesi verkkosivuilla.
Tarjoamamme podcast-paketit ovat räätälöitävissä asiakaskohtaisesti, kerromme mielellämme tästä lisää.
”Yrityspäättäjien podcast-kuuntelu Suomessa” -oppaasta löydät kiinnostavaa tietoa yrityspodcastien kuuntelusta sekä siitä, millaisia kohderyhmiä yrityspodcastit tavoittavat.
Yrityspäättäjien podcast-kuuntelu Suomessa -tutkimuksessa tarkasteltiin yrityspäättäjien podcast-kuuntelutottumuksia ja sitä, millaisia mielikuvia yrityspodcastit luovat podcastia tuottavasta yrityksestä. Tutkimus toteutettiin nettikyselynä tammikuussa 2021 ja siihen vastasi 746 yli 25-vuotiasta.