PALVELUT

Me Bonfirella uskomme, että tulevaisuuden liiketoiminnassa menestyvät ne yritykset, jotka rakentavat visionsa ja arvojensa ympärille vahvaa ajatusjohtajuutta ja luottamusta. Tämän hetken isoimpia viestinnällisiä haasteita on luottamuspula. HubSpotin tutkimus kertoo, että asiakkaat eivät enää luota myyjiin ja yrityksiin, vaan vertaisryhmäänsä.  Kyselyyn vastanneista 65% ei luota yritysten tuottamiin tiedotteisiin ja mainontaan. Sen sijaan 81% vastanneista luottaa vertaisryhmänsä suosituksiin. Tämä näkyy suoraan vaikuttajamarkkinoinnin suosion kasvuna.

 

Pitkäjänteisen menestyksen näkökulmasta on tärkeää sitouttaa sekä yrityksen sisäisiä että ulkoisia vaikuttajia viestinviejiksi. Mahdollisen mainekriisin sattuessa nämä vaikuttajat ovat niitä, joihin luotetaan ja joiden ääntä kuullaan. Samaa pätee myös silloin, kun yritys on otsikoissa positiivisten tekojen ja sattumusten seurauksena.

 

 

Yrityksen sisäiset vaikuttajat

 

Kuinka saada yrityksenne omien asiantuntijoiden ääni kuuluville? Autamme yrityksenne avainhenkilöitä viestinnässä ja ammatillisen sosiaalisen median haltuunotossa asiantuntijabrändäyksen ja Social Sellingin keinoin. Valmennustemme kautta yrityksenne avainhenkilöt saavat konkreettisia työkaluja sekä toimintamallin oman asiantuntijabrändinsä vahvistamiseen ja ajatusjohtajauuden rakentamiseen.

“Ajatusjohtajuus on sitä, että rakennetaan yhdessä parempaa Suomea, parempaa bisnestä ja parempaa huomista.”
KAI KAASALAINEN, TOIMITUSJOHTAJA, TAMRO OYJ

Yrityksen ulkoiset vaikuttajat

 

Asiantuntijabrändejä ei rakenneta yhdessä yössä, ja näin ollen on tärkeää sitouttaa myös yrityksenne ulkopuolisia vaikuttajia tai brändilähettiläitä jakamaan viestiänne. Autamme asiakkaitamme kohdentamaan markkinointiviestinsä valitsemaansa kohderyhmään autenttisella ja kiinnostavalla tavalla B2B-vaikuttajamarkkinoinnin keinoin.

 

Vaikuttajan tuottamat yhteistyösisällöt voivat olla esimerkiksi blogikirjoituksia, videoita, podcasteja, webinaareja tai yksittäisiä some-postauksia. Vaikuttajamme ovat suomalaisen bisneselämän kuumimpia osaajia ja asiantuntijoita omilla toimialoillaan. Pidämme huolen siitä, että sisältöyhteistyöhön valittu vaikuttaja jakaa asiakasyrityksen kanssa samat arvot ja että vaikuttajalla on riittävä yleisö omissa kanavissaan. Teemme vaikuttaja-matchmakingin aina asiakas- ja tapauskohtaisesti, joten omaan kampanjaasi sopivin vaikuttaja saattaa löytyä myös sivuillamme näkyvän vaikuttajapoolin ulkopuolelta.

 

 

Ajatusjohtajuuden rakentaminen yrityspodcastin avulla

 

Podcastien kuluttaminen sisältömuotona on kovassa kasvussa ja siksi tarjoamme B2B –brändeille podcast –tuotantoja ”avaimet käteen –periaatteella” – helposti ja kustannustehokkaasti tuloksiin tähdäten. Yrityspodcastin hostina voi toimia vaikkapa asiakasyrityksemme toimitusjohtaja tai muu avainhenkilö ja podcast-vieraina valitun aihepiirin kiinnostavimmat bisnesvaikuttajat, joiden näkemysten ja sosiaalisen median kanavien kautta podcast-sisällöille saadaan mahdollisimman paljon huomioarvoa, kun panostamme jakelun suunnitteluun jo yhteistyön alusta lähtien.