
Webinaaritallenne: Ajatusjohtajuuden rakentamisen ABC
Bonfire Agencyn perustajaosakkaat Laura Pääkkönen ja Maria Sillanpää pitivät live-webinaarin ti 11.2.2020 “Ajatusjohtajuuden rakentamisen ABC”.
Bonfire Agencyn perustajaosakkaat Laura Pääkkönen ja Maria Sillanpää pitivät live-webinaarin ti 11.2.2020 “Ajatusjohtajuuden rakentamisen ABC”.
Liiketoimintamuotoilija Riikka Tanner julkaisi uunituoreen Johdon agendalla 2020 -raportin haastateltuaan 15 johtajaa, hallitusammattilaista ja asiantuntijaa tämän
Podcastien kuluttaminen sisältömuotona on kovassa kasvussa ja yrityspodcasteista on nopeasti tullut yrityksille erinomainen tapa brändin
Podcastien suosio Suomessa on kasvanut tasaisesti viime vuosien aikana. Radiomedian viime syksynä tekemän tutkimuksen mukaan jo yli kolmannes suomalaisista
Bonfire Agencyn perustajaosakkaat Laura Pääkkönen ja Maria Sillanpää pitivät live-webinaarin B2B-vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksista 21.5.2019. Kuluttajille suunnattua
Moni yritys ja vaikuttaja pohtii, syökö kaupallista yhteistyötä alleviivaava merkintä autenttisuutta yleisön silmissä. Huolestuminen on
“Trust is like a mirror, you can fix it if it’s broken, but you can
Kirjoittaja Maria Sillanpää on B2B-vaikuttajamarkkinointitoimisto Bonfiren Agencyn markkinointijohtaja ja perustajaosakas. Kuvan otti valokuvaaja Johanna Kinnari.
Kaupallinen yhteistyö. Väitän, että tuo sanapari tulee lisääntymään nopeasti B2B-yritysten viestinnässä muutamien seuraavien vuosien aikana.
Tuloksellista vaikuttajamarkkinointia on tehty Suomessa jo vuosia B2C–brändit ja tubettajat edellä. Vahvojen henkilöbrändien ja oman