
Podcast podcasteista: Kuinka valita podcastin host ja vieraat?
Tässä sarjassa Bonfiren podcast-tuotannoista vastaava Laura Trémouille käsittelee podcastin tekemisen eri vaiheita, kuten konseptointia,
Tässä sarjassa Bonfiren podcast-tuotannoista vastaava Laura Trémouille käsittelee podcastin tekemisen eri vaiheita, kuten konseptointia,
Tässä sarjassa Bonfiren podcast-tuotannoista vastaava Laura Trémouille käsittelee podcastin tekemisen eri vaiheita kuten konseptointia,
Tässä sarjassa Bonfiren podcast-tuotannoista vastaava Laura Trémouille käsittelee podcastin tekemisen eri vaiheita, kuten konseptointia,
Kirjoittaja on Bonfire Agencyn tuotanto- ja viestintäkoordinaattori Meri Parkkinen. Väittäisin, että kaikista paras podcastin markkinointikeino
Kirjoittaja Laura Trémouille vastaa Bonfire Agencylla podcast-tuotannoista ja audiosisältöjen kehittämisestä. Podcast-kenttä on kasvanut sekä Suomessa
Kirjoittaja Laura Trémouille vastaa Bonfire Agencylla podcast-tuotannoista ja audiosisältöjen kehittämisestä. Oletko koskaan miettinyt, miltä brändisi
Kirjoittaja Maria Sillanpää on Bonfire Agencyn vt. toimitusjohtaja ja perustajaosakas. Kuvan otti Jani Utriainen.
Kirjoittaja on Bonfire Agencyn tuotanto- ja viestintäkoordinaattori Meri Parkkinen. Nyt kun korona-arkea on eletty jo
Kirjoittaja Laura Pääkkönen on Bonfire Agencyn toimitusjohtaja ja perustajaosakas. Kuvan otti Jani Utriainen. Kuuntelin pari
Ensimmäisellä työviikollani olen päässyt tutustumaan vahvasti podcastien maailmaan sekä niiden toteutukseen aina suunnittelusta äänitykseen. Haluatko
Podcastien suosio Suomessa on kasvanut tasaisesti viime vuosina. Oman podcastin tuottaminen on yrityksille erinomainen keino
Ryminällä saapunut etäelämän aika muutti maaliskuussa myös bonfireläisten arjen. Oma ensireaktioni oli “kääk”, sillä vaikka
Tänään Ajatusjohtajuus-aamussa Bonfire Agencyn toimitusjohtaja Laura Pääkkönen sai vieraakseen Goforen markkinointi- ja viestintäjohtaja Petra Sievisen
Kirjoittaja: Laura Pääkkönen, CEO, Bonfire Agency. Kuva otettu DigitalOulu 2020 -tilaisuudessa. Kun kriisi iskee täydellä
Bonfire Agencyn #ParhaatBisnesPodcastit -äänestyksen voittajat ovat selvillä. Äänestyksessä annettiin yli 1000 ääntä viikon aikana, ja
Elämme poikkeuksellista aikaa ja moni yritys on jo huomannut, että vanhat tavat tehdä myyntiä ja
Elämme aikaa, jossa uutisvirtamme täyttyy negatiivisista koronauutisista ja synkistä talousennusteista. Monet kaipaavatkin etäarkeen inspiroivia ja
Kirjoittaja Maria Sillanpää on Bonfire Agencyn perustajaosakas. Kuvan otti Jani Utriainen. Juuri nyt elämme hyvin
Kirjoittaja Maria Sillanpää on Bonfire Agencyn markkinointi- ja asiakkuusjohtaja. Kuvan otti Jani Utriainen. Koronaviruksen leviäminen
Kuten me kaikki tiedämme, elämme tällä hetkellä hyvin poikkeuksellista aikaa, mistä johtuen monissa yrityksissä on