
Miten podcastilla rakennetaan ajatusjohtajuutta, Oona Ikonen?
Bonfiren podcastin 2. tuotantokauden yhdeksännessä ja viimeisessä jaksossa keskustellaan podcasteista ajatusjohtajuuden rakentamisen keinona. Johannan vieraaksi
Bonfiren podcastin 2. tuotantokauden yhdeksännessä ja viimeisessä jaksossa keskustellaan podcasteista ajatusjohtajuuden rakentamisen keinona. Johannan vieraaksi
Bonfiren podcastin 2. tuotantokauden kahdeksannen jakson aiheena on podcastien mahdollisuudet sisältömuotona ja jaksossa keskustellaan muun
Bonfire Agencyn tuotantopäällikkö Jani Utriainen kertoo, mikä rooli henkilökuvilla on ajatusjohtajuuden rakentamisessa ja vinkkaa, miten
Bonfiren podcastin 2. kauden seitsemännessä jaksossa Johanna saa vieraakseen kollegansa, viestinnän suunnittelija Elina Olanderin. Jaksossa
Bonfire Agencyn tiimi järjesti viime viikolla Ajatusjohtajuus-aamiaisen, jossa keskustelimme ajatusjohtajuuden rakentamisesta ja hyödyistä. Aamuun mahtui
Bonfiren podcastin 2. kauden kuudennessa jaksossa Bonfire.fi-bisnesmedian päätoimittaja Harri-Pekka Pietikäinen hyppää hostin rooliin ja Johannan
Kirjoittaminen on aina yksilöllinen prosessi, joka sujuu toisella kertaa paremmin kuin toisella. Tyhjän paperin kammo
Bonfiren podcastin 2. kauden viidennen jakson aiheena on henkilöhaastattelun salat. Johannan vieraaksi saapuu sisältöjen kuningatar
Bonfiren podcastin 2 kauden neljännen jakson aiheena on podcastin markkinointi ja julkaisu. Jaksossa keskustellaan muun
Jani Utriainen on edennyt kolmessa vuodessa Bonfire Agencylla harjoittelijasta tuotantopäälliköksi ja yhtiön osakkaaksi. Vaikka hänellä
Bonfiren podcastin 2. kauden kolmannessa jaksossa keskustellaan hyvän podcast-käsikirjoituksen perusteista ja Johannan vieraaksi saapuu valovoimainen,
Bonfiren podcastin 2 kauden toisessa jaksossa keskustellaan toimivan podcast-konseptin rakentamisesta ja Johannan vieraaksi saapuu Suomen
Maaliskuussa järjestetyssä #DareToSpeak -hyväntekeväisyystilaisuudessa kuultiin kolmen inspiroivan pro bono -puhujan puheenvuorot vastuullisesta viestinnästä, kommunikaatiosta ja
Bonfiren podcastin 2.kauden ensimmäisessä jaksossa keskustellaan podcast-äänityksiin valmistautumisen merkityksestä, kun Johannan vieraaksi saapuu myynnin
Edellisessä blogipostauksessamme Bonfiren toimitusjohtaja Maria Sillanpää pohti ajatusjohtajuuden ja viestinnän roolia informaatiosodan ja kriisitilanteen aikana.
Kaikkien ajatukset ovat viime viikkoina olleet vahvasti Ukrainassa ja sodan uhreissa. Vaikka koronapandemia toi tutuksi
Vaikka podcastit äänitetään perinteisesti äänitysstudiossa tai etäyhteyksin, nämä eivät suinkaan ole ainoa mahdollinen tapa tehdä
Kuvassa: Bonfiren perustajat Maria Sillanpää ja Laura Pääkkönen sekä Bonfire.fi -bisnesmedian päätoimittaja Harri-Pekka Pietikäinen ja
Videot ovat olleet jo kauan osa arkeamme. Videoilla on omat trendinsä, jotka ovat vaihdelleet pitkistä
Yritysten tekemät podcastit kasvattavat suosiotaan. Kun pohditaan yrityksen markkinointitoimenpiteitä, yhä useammin esille nousee ajatus podcastista.