Laura Pääkkönen ja Maria Sillanpää

Webinaari ti 11.2. klo 11:
Ajatusjohtajuuden rakentamisen ABC

 

Uskomme vahvasti, että tulevaisuuden liiketoiminnassa menestyvät ne yritykset, jotka rakentavat visionsa ja arvojensa ympärille vahvaa ajatusjohtajuutta. Ajatusjohtajuuden myynnillisinä hyötyinä on voitu tunnistaa muun muassa lisääntynyt määrä indound-liidejä, korkeammat klousausprosentit ja isommat diilit. Muut ajatusjohtajuuden hyödyt liittyvät muun muassa ansaittuun mediaan, työnantajabrändiin ja rekrytointiin.

 

Tulevaisuuden ajatusjohtajalta vaaditaan rohkeaa ja visionääristä ajattelua, hyvää kuuntelutaitoa, jatkuvaa osaamisen kehittämistä sekä avointa keskustelua. Kaiken tämän päälle tarvitaan suunnitelmallista asiantuntijaviestintää omilla kasvoilla ja vahvasti kantaa ottaen.

 

Tässä maksuttomassa webinaarissa Bonfire Agencyn perustajaosakkaat Laura Pääkkönen ja Maria Sillanpää käyvät läpi keinoja, joilla rakennetaan ajatusjohtajuutta pitkäjänteisesti B2B-yrityksen keskeisten viestikärkien ympärille. Kannattaa ilmoittautua mukaan, vaikka 11.2. klo 11 ei sopisikaan kalenteriisi, sillä kaikille ilmoittautuneille on luvassa webinaaritallenne jälkikäteen.

 

Webinaarissa vastataan mm. näihin kysymyksiin:

 

  • Miksi Human2Human–markkinointi on perinteistä B2B-markkinointia tuloksellisempaa?
  • Mitä pitkäjänteisen ajatusjohtajuuden rakentaminen vaatii?
  • Case-esimerkkejä ajatusjohtajista ja ajatusjohtajuuden rakentamisesta
  • Tärkeimmät sisältöformaatit ja kanavat ajatusjohtajuuden rakentamisessa
  • Millaisia ovat hyvät tavoitteet ja mittarit ajatusjohtajuuden rakentamiselle?
  • Miten ajatusjohtajuuden rakentumista seurataan

 

Ilmoittaudu mukaan!