CASE GOFORE: #RECODING -PODCAST

Videolla Goforen markkinointi- ja viestintäjohtaja Petra Sievinen kertoo ajatuksiaan Recoding-podcastista, joka toteutettiin yhteistyössä Bonfiren tiimin kanssa.

Suunnittelimme ja toteutimme digitalisaation asiantuntijayritykselle Goforelle kuuden jakson podcast- ja artikkelisarjan, jonka tavoitteena oli vahvistaa Goforen brändin tunnettuutta sekä brändimielikuvaa hyödyntäen keskustelusarjan aiheisiin liittyviä bisnesvaikuttajia podcast-vieraina.

“Gofore ei ole nimenä hirveän tunnettu oman alamme ulkopuolella, joten podcastilla haluttiin tuoda esiin, että mitä me oikeastaan tehdään ja missä keskusteluissa me halutaan olla mukana. Oli helpotus saada apua podcastin suunnitteluun ja tuotantoon idearikkailta Bonfiren ammattilaisilta, sillä tämä oli meille ensimmäinen podcast-projekti, eikä hyvän podcastin tuottaminen lopulta ihan niin yksinkertaista kuitenkaan ole”, kertoo Goforen markkinointi- ja viestintäjohtaja Petra Sievinen oheisella videolla.

Videolla Goforen markkinointi- ja viestintäjohtaja Petra Sievinen kertoo ajatuksiaan Recoding-podcastista, joka toteutettiin yhteistyössä  Bonfiren tiimin kanssa.

“Olin tosi iloinen, että niistä podcast-jaksoista tuli niin hyviä kuin niistä tuli. En voinut etukäteen kuitenkaan tietää esimerkiksi miten hyvin meidän Mikael Nylund klaaraa roolinsa tällaisessa uudessa tilanteessa podcast-hostina, joten lopputulos oli positiivinen yllätys. Meille oli myös tärkeää tuoda podcastin kautta esiin meidän omia asiantuntijoita ja heidän substanssiosaamistaan sekä kiinnostavia asiakasprojekteja. Aiemmin meidät on tunnettu lähinnä yrityskulttuurimme ja työnantajabrändimme kautta, mutta podcastin myötä saimme hyvin esiin myös osaamistamme digitaalisaation asiantuntijana”, Sievinen lisää.