CASE GOFORE: AJATUSJOHTAJUUTTA RAKENTAMASSA -WORKSHOP

Ajatusjohtajuus -workshop

”Ajatusjohtajuus on meillä Goforella todella tärkeää. Meillä on todella osaavia asiantuntijoita ja haluamme kannustaa heitä olemaan somessa ja rakentamaan asiantuntijuutta”, kertoo Goforen markkinointi- ja viestintäjohtaja Petra Sievinen.

”Päätimme järjestää Ajatusjohtajuus -workshopin yhdessä Bonfiren kanssa, ja kutsuimme mukaan työpajaan meidän osaamisalueiden asiantuntijoita. Workshopissa pohdimme, minkä aihealueiden keskusteluissa haluamme olla mukana ja keiden vaikuttajien tulisi ottaa kantaa valittuihin teemoihin. Lisäksi ideoimme millaisia aktiviteetteja voimme tehdä ajatusjohtajuuden rakentamiseksi sekä meidän sisäisten asiantuntijoiden että ulkoisten vaikuttajien kanssa.

Työpaja oli todella antoisa ja saimme lopputuotoksena roadmapin ajatusjohtajuuden toimenpiteistä kuluvalle vuodelle, kuten podcastit, tapahtumat ja koulutukset. Ja nyt me alamme sitten toteuttamaan näitä toimenpiteitä meidän asiantuntijoiden kanssa.

Tulevaisuudessa aiomme tehdä yhä enemmän kasvollista viestintää perinteisemmän yritysviestinnän ohella. Suunnitelmissa on tehdä myös kanavakohtaisia strategioita ja miettiä miten saadaan kustakin kanavasta enemmän irti ja kenen kanssa.”

 

Oheisella videolla Goforen Petra Sievinen kertoo yhteistyöstä ajatusjohtajuuden rakentamiseksi Bonfiren kanssa.

Petra Sievinen, Gofore – Ajatusjohtajuutta rakentamassa -workshop