AJATUSJOHTAJUUS-, Social Selling- JA LINKEDIN-valmennukset

Kuinka viestiä vaikuttavasti ja saada oma näkemys läpi asiakkaille? Entä miten johtaja, asiantuntija tai ratkaisumyyjä voi käyttää hyödykseen ammatillisia some –kanavia, kuten LinkedIniä,Twitteriä ja Instagramia? Miksi ja miten aktivoitua somessa, rakentaa ammatillisia verkostoja ja julkaista rohkeasti näkemyksiään?

Asiakkaan osto- ja tiedonhankintaprosessit ovat muuttuneet jo vuosia sitten, kiitos hakukoneiden sekä sosiaalisen median. Joko teidän johtajat ja asiantuntijat ovat läsnä keskustelemassa siellä missä asiakkaannekin ovat? Moderni asiantuntija avaa ja hallitsee oman toimialansa keskustelua, eikä vain seuraa vierestä.

AJATUSJOHTAJUUS- TAI SOCIAL SELLING -VALMENNUSOHJELMA 3 X 2h

Kenelle:

VALMENNUKSET:

lopputulemana:

Valmennusohjelma sisältää:

Laura pääkkönen

Valmentajana toimii Bonfire Agencyn toimitusjohtaja Laura Pääkkönen, joka on valmentanut johtajia, asiantuntijoita ja myyjiä Social Sellingin, ajatusjohtajuuden sekä asiantuntijviestinnän saloihin vuodesta 2014 lähtien yli 100 organisaatiossa ja yhteisössä.

Pääkkönen on julkaissut aiheesta ensimmäisen suomenkielisen tietokirjan: Social Selling – Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä. Kirja toimii hyvänä perusteoksena aiheesta kiinnostuneille sekä antaa konkreettiset työkalut ja toimintamallin moderniin sosiaaliseen myyntiin.

Lisätietoja valmennuksista saat asiakkuusjohtaja Henna Lahtiselta
p. 040 508 0314 / henna.lahtinen(at)bonfire.fi

LATAA TÄSTÄ LAURA PÄÄKKÖSEN E-KIRJA VELOITUKSETTA

MITÄ ASIAKKAAT KERTOVAT VALMENNUKSISTAMME?

antti-soro

Laura oli valmistautunut valmennuksen läpivetämiseen meille relevantein esimerkein taloushallintoalalta. Hän pystyi vetämään tehokkaan valmennuksen huolimatta osallistujien erilaisista lähtökohdista – mukana oli kokeneita LinkedInin ja Twitterin käyttäjiä kuin vasta-alkajiakin. Kaikki kokivat kuitenkin saavansa valmennuksesta paljon käytännön vinkkejä ja neuvoja. Oli hyvä, että valmentaja ei antanut periksi, vaan pakotti meidät kaikki sitoutumaan verkostomme rakentamiseen ja sisällön jakamiseen valmennusten välillä ja seurasi jatkuvasti osallistujien kehittymistä. Tärkeintä kuitenkin, että kynnys aktivoitua myös muissa ammatillisissa some-kanavissa ja –ryhmissä madaltui tai jopa poistui kokonaan”

Antti Soro, toimitusjohtaja, Taloushallintoliitto